Moussa Sissoko - Newcastle Utd perlu naik teratas liga

Moussa Sissoko.

klik 👉 Follow Telegram Obsesbola untuk berita bolasepak terkini (large-bt)

Moussa Sissoko - Newcastle Utd perlu naik teratas liga

Midfielder itu tegaskan yang Magpies mampu - menjadi salah sebuah pasukan teratas Liga Perdana.

Midfielder Newcastle United, Moussa Sissoko berazam untuk membantu kelab naik mendaki tangga Liga Perdana selepas tiba dari Toulose.

Midfielder itu merupakan pemain Perancis kelima tiba di Tyneside pada jendela perpindahan Januari ini dan dia menegaskan yang The Magpies mampu menjadi salah sebuah pasukan teratas liga, setelah mereka pulih dari permulaan buruk kempen ini.

"Objektif peribadi saya adalah untuk tamatkan musim di kedudukan terbaik yang kami mampu. Saya akan berikan segalanya yang saya mampu supaya Newcastle boleh tamat di kedudukan setinggi mungkin," katanya kepada wartawan.

"Untuk masa depan, saya mahu Newcastle jadi salah sebuah pasukan terbaik di Liga Perdana. Itulah harapan saya dan juga kelab."

"Saya tiba di sini kerana saya sayangkan kelab. Mereka ada beberapa pemain hebat."


"Newcastle tidak berada di posisi di mana mereka sepatutnya berada sekarang, namun saya rasa jika kami semua beraksi baik, kami akan tamat di kedudukan paling tertinggi dan jadi salah sebuah pasukan terbaik di England."

Share this news articles:

Followed us at Facebook, Twitter, and Telegram for top news football soccer stories everyday.
Click 👉 https://t.me/Obsesbola


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.