Jose Mourinho menandatangani kontrak dengan Intermilan

Vrsaljko: Argentina Menangis Seperti Cewek!
Jose Mourinho menandatangani kontrak dengan Intermilan .
klik 👉 Follow Telegram Obsesbola untuk berita bolasepak terkini (large-bt)

Jose Mourinho menandatangani kontrak dengan Intermilan

Jose Mourinho dengan rasminya diumumkan sebagai Jurulatih kepada Pasukan Champion Liga Serie A Itali pada 3 June 2008.

Jose Mourinho, merupakan orang paling berharap untuk mendapatkan tandatangan Frank Lampard pada minggu ini. Mendapatkan dan memenangi trofi adalah salah satu daripada tugas beliau sebagai jurulatih baru kepada Inter Milan.

Bekas bos Chelsea dan Porto ini mensasarkan untuk membantu liga seria A dalam mengulangi reputasi liga yang dicapai pada tahun 1980an dan 90an dengan menyediakan persembahan yang mantap dan mengubur segala masalah yang melanda liga akhir-akhir ini.

Mourinho juga menekankan untuk menentang dan melawan budaya holiganisma di Itali, berkata dimana untuk melaksanakannya" para penyokong perlulah lebih bertanggungjawab dan hendaklah memperbaiki hubungan mereka dengan pihak polis"

Beliau tidak memberi maklumat tentang bagaimana dia boleh menyumbang dalam mengurangkan masalah seperti mengelakkan penyokong daripada melakukan kerosakan dan sebarang undang-undang anti-holigan yang gagal untuk menanganinya, tetapi beliau sukakan cabaran. Jika beliau menemuinya, ia akan menjadi lebih istimewa.

Share this news articles:

Followed us at Facebook, Twitter, and Telegram for top news football soccer stories everyday.
Click 👉 https://t.me/Obsesbola


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.